Handelsbetingelser

Generelle vilkår for Highvibe.dk version 1 af 22-02-19 – Version 1

Generelle oplysninger vedr handelsbetingelser for virksomheden

Highvibe
Vestervangsparken 2
8981 Spentrup

CVR nr: 40449760
e-mail: hello@highvibe.dk

Tlf. +45 2286 1315

1. Generelt 

Disse betingelser er gældende for forbrugere ved handel på highvibe.dk. Varer købt på highvibe.dk er alene henvendt til forbrugere, og ved bestilling af varer på highvibe.dk bekræftes det at varer ikke er købt  med henblik på videre salg.

2. Levering

Alle bestillinger bliver sendt til GLS Pakkeshops eller med GLS Privatlevering. Priser efter gældende takster. Taksterne kan til enhver tid ses på websiden, inden du afgiver en ordre.

Highvibe.dk bestræber sig på at levere varen til kunden så hurtigt som muligt. Vi forsøger hele tiden at fører hele sortimentet som lagervarer, og highvibe.dk kan i de fleste tilfælde have varen klar til afsendelse inden for 1-2 hverdage, efter at vi har modtaget din bestillig. En afvigelse af dette vil blive meddelt til kunden hurtigst muligt. Levering med GLS er gratis hvis der bestilles for over 999,00 DKK og ellers er pris for levering 45-55,00 DKK alt afhængig af pakkens samlede vægt. Highvibe.dk leverer kun til Danmark, eksklusiv Grønland og Færøerne. 

3. Priser

Alle priser er angivet i danske kroner, inkl. moms. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende. De priser, der er angivet for de enkelte produkter på highvibe.dk er eksklusiv leveringsomkostninger.

4. Betaling

Betaling kan ske med betalingskort , så du altid er sikret mod misbrug, med mobilepay eller bankoverførsel. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun Nets, der kan læse dem. Hverken highvibe.dk eller andre har mulighed for at læse dataerne og de gemmes ikke i en cookie.

Når du bestiller dine produkter hos highvibe.dk tilbyder vi dig nedenstående muligheder for betaling. Hvis du har spørgsmål omkring vores betalingsmuligheder eller hvis du ønsker at betale på en måde vi ikke tilbyder, så du meget velkommen til kontakte os. Vi tilbyder følgende muligheder:

VISA
er internationalt kendt og accepteret som betalingskortet i webshops og butikker verden over. Især på internethandlen er VISA udbredt især i Europa og Nordamerika. Som betalingskortet har VISA en høj grad af sikkerhed via deres “3D Secure” system. Den øgede sikkerhed består i, at kunden efter indtastning af sine kortoplysninger skal bekræfte sin 3D Secure-kode. Koden bliver oprettet af kortholderen, første gang der bruges 3D Secure.

VISA Electron
Visa Electron er, modsat VISA, et betalingskort med saldokontrol på kortet, som derfor kun kan bruges, når der er penge på kontoen. Med hensyn til sikkerhed anvender VISA Electron også “3D Secure“, hvor kunden skal indtaste sine kortoplysninger og bekræfte sin 3D Secure-kode.

MasterCard
MasterCard er et betalingskort som er globalt anerkendt som betalingsmiddel i over 23 millioner butikker, både fysiske butikker og online. MasterCard har samme høje standard som VISA, hvor “3D Secure” anvendes til sikre online transaktioner imod svindel og misbrug.

Maestro
Maestro er forholdsvist udbredt globalt, men er mest populært i Europa og Nordamerika. Maestro er et debetkort, ligesom VISA Electron, og det betyder at beløbet hæves straks på kundens konto ved et køb. Maestro har samme høje standard som VISA og MasterCard, hvor “3D Secure” anvendes til sikre online transaktioner imod svindel og misbrug.

MobilePay
MobilePay er betalingsløsning, der gør det muligt for kunden at foretage en mobilbetaling via app’en MobilePay – MobilePay er udviklet af Danske Bank og som kunde i Danske Bank kan du bruge MobilePay til at betale for dine køb i bla. vores webshop. Der er ikke nogle former for gebyrer forbundet med din betaling via MobilePay – highvibe.dk afholder eventuelle omkostninger forbundet med brugen af MobilePay.

Bankoverførsel:
Vælg at betale via bankoverførsel hvis du ønsker manuelt at gå ind i din netbank og lave en traditionel bankoverførsel til vores konto. Når du har valgt at betale via en bankoverførsel vil du efterfølgende modtage en kvittering på dit køb, som du bedes indbetale på vores konto. Når vi har modtaget din overførsel vil din bestilling, bestilles hjem (afhængigt af leveringsstatus) herefter pakkes og afsendes din ordre.

Jyske Bank
Reg. nr. 7835
Kontonr:0001729039

5. Fortrydelsesret

Køber kan uden begrundelse træde tilbage (fortrydelsesret) fra den indgåede aftale inden fortrydelsesfristen. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, køber har modtaget sin vare. Køber skal inden udløbet af fortrydelsesfristen give os meddelelse om, at køber ønsker at fortryde sit køb. Meddelelse skal ske skriftligt til highvibe.dk hello@highvibe.dk

I din meddelelse skal der oplyses ordrenummer, som findes på ordrebekræftelsen. Køber kan ikke fortryde et køb ved at nægte modtagelse af varen uden samtidigt at give highvibe.dk tydelig besked herom. Hvis køber fortryder sit køb, refunderer det fulde beløb. 

Highvibe.dk refunderer beløbet til køber uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter meddelelsen om at gøre brug af fortrydelsesretten er modtaget highvibe.dk.

Highvibe.dk gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som køber benyttede ved den oprindelige transaktion medmindre køber udtrykkeligt har indvilget i anden tilbagebetalingsmetode. Køber skal selv afholde omkostningerne ved returnering af varen, og denne er ansvarlig for at varen er forsvarligt pakket ind. Køber bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, og hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, herunder som følge af forkert håndtering af varen. Varen bedes returneret i original emballage. Manglende eller beskadiget original emballage medfører oftest en forringelse af varens handelsværdi.

For at få det fulde beløb retur, skal du returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
Vi modtager ikke forsendelser, som er sendt ufranko eller pr. efterkrav.
Er varen betalt med dankort, returneres beløbet altid hertil.
Er varen betalt med overførsel til vores konto, beder vi dig vedlægge oplysninger om kontonr., hvortil beløbet for varen kan returneres.

Varen skal sendes til adressen:
Highvibe.dk 
Vestervangsparken 2
8981 Spentrup

Vi bestræber os på, at returnere dit tilgodehavende i løbet af 8-10 dage, men i perioder med ferie eller travlhed, kan der gå lidt længere.

6. Reklamationer

Når du handler på highvibe.dk finder købelovens mangelsregler anvendelse. Hvis du mener, at din vare har en fejl eller en mangel, skal du kontakte vores kundeservice her. Når du henvender dig, skal du forklare, hvad fejlen eller manglen ved varen er. Du skal kontakte os snarest muligt og inden for rimelig tid efter, at du er blevet opmærksom på fejlen eller manglen.

7. Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på highvibe.dk, telefon: 2286 1315 eller på mail hello@highvibe.dk. Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning kan du klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Center for Klageløsning

Online Dispute Resolution, eller ODR, er et nyt online klageorgan som er udviklet som en hjælp til forbrugere, der har behov for assistance til at få behandlet en klage vedrørende et køb på nettet. Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (indsæt rette klagenævn for din webshop, eksempelvis Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7. Personoplysninger

Vi indsamler og behandler personoplysninger om dig (herunder navn, adresse, telefonnummer og mailadresse, oplysninger om dine køb og betalingsdata), for at kunne opfylde aftalen med dig, for at kunne efterkomme dine anmodninger og for at kunne sende dig nyhedsbreve og markedsføring. Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjemand, medmindre vi er berettiget hertil, dog vil videregivelse kunne ske i forbindelse med en omstrukturering eller salg af vores aktivitet. Al behandling og videregivelse af personoplysninger vil ske i overensstemmelse med Persondataloven. Den dataansvarlige er Highvibe.dk, Vestervangsparken 2, 8981 Spentrup, og du kan ved henvendelse hertil få oplysninger om, hvad der er registreret om dig. De registrerede oplysninger opbevares i 5 år i overensstemmelse med bogføringsloven.

8. Kontakt

Vedrører din henvendelse køb på www.highvibe.dk, bedes du kontakte vores kundeservice på hello@highvibe.dkAlle mails besvares indenfor 24 timer. Hvis du ønsker at kontakte highvibe.dks hovedkontor, kan du kontakte os på Tlf. 2286 1315.

9. Bestilling

Du kan bestille varer fra highvibe.dk  eller kontakte os pr telefon 2286 1315. Du er også velkommen til at kontakte os via vores instagram: Highvibedk.

Alle priser på websitet er angivet inklusiv moms.

Når du bestiller varer via vores webshop skal du:
1. Find den/de varer du ønsker og lægge det ønskede antal i kurven ved at klikke på ”Bestil”.

2. Når du er færdig med at handle trykker du på kurven. Her kan du rette antallet af de bestilte varer eller slette noget du fortryder – eller du kan gå direkte til ” Til Kassen” og afgive din bestilling – når du har læst vore betingelser skal du huske at sætte flueben ved

“Jeg har læst og accepterer handelsbetingelser” ellers kan du ikke klikke på ” Afgiv Bestilling” for at gå til betaling

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen.

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

10. E-markedsføring

Du kan vælge at modtage vores nyhedsbrev (e-mail-reklame). Nyhedsbrevet indeholder information om virksomheden og dens produkter, relevante tilbud mm. Nyhedsbrevet modtager du kun, når du selv udtrykkeligt har tilmeldt dig hertil. Hvis du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbrevet kan du altid afmelde dig igen.

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 02/06/2019.

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Highvibe
Vestervangsparken 2
8981 Spentrup

CVR 123456
e-mail: hello@highvibe.dk

Tlf. 1234567

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Highvibe.dk

Vestervangsparken 2
8981, Spentrup

22861315
Hello@highvibe.dk

Send mig en besked

11 + 5 =

Pin It on Pinterest