Fragt og returnering

Fragt og returneringsbetingelser hos Highvibe.dk

Highvibe.dk tilbyder at levere din pakke med GLS. Bestiller du for over 700 kr. kan du få leveret gratis til pakkeshop. Bestiller du for over 999 kr., kan du få leveret gratis til døren. Alle pakker bliver omdelt af vores samarbejdspartnere GLS – du vælger selv om det skal være til pakkeshop eller din hjemmeadresse. Priserne på fragten er sat så lavt som overhovedet muligt og dækker kun lige vores ekstra udgifter ved afsendelse af disse varer.

Fragtpriserne for DK til pakkeshop er:
0-1 kg.: 49 kr.
1-5 kg.: 59 kr.
5-10 kg: 69 kr. 
– Hvis pakken skal leveres til privatadresse er prisen: 69 kr.

Leveringstid:
Vi bestræber os altid på at sende så hurtigt som muligt. De fleste af vores produkter har vi selv på lager og leveres indenfor 5 hverdage.  Vi kan dog ikke love, at vi altid leverer indenfor den reklamerede tid, da vores leverance bliver sendt af eksterne leverandører.

Husk at hvis du har spørgsmål til din ordre, er er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice
Vi besvarer mails flere gange dagligt og kan altid fortælle dig hvor langt din ordre er i vores system.

Hvad er GLS?
GLS er en leveringsservice, der gør det muligt for dig, at modtage din pakke indenfor 1-5 hverdage.

GLS Privatlevering
Med GLS Privatlevering direkte får du leveret din pakke lige til døren og gratis, hvis du bestiller for over 999,-.
Hvis du ikke er hjemme når GLS kommer med din pakke, og GLS ser det for ansvarligt, vil din pakke blot blive afleveret i postkassen, på døren eller lign. Anses det ikke for ansvarligt, vil din pakke blive leveret til en af de mange pakkeshops, hvor du nemt og hurtigt kan afhente den. Du kan allerede hente den på dagen den er forsøgt leveret.
Du bliver selvfølgelig også informeret omkring, hvor du kan hente din pakke.
Du kan læse meget mere om pakkeshop nedenunder.

GLS pakkeshop
Med GLS pakkeshop kan du hente dine pakker lige når det passer dig. Udleveringen foregår i en af de mange landsdækkende pakkeshops.

Alle pakkeshops ligger i forbindelse med en dagligvarebutik, kiosk eller anden detailhandler, der har lange åbningstider.

Levering til udlandet:
Vi leverer også gerne til udlandet og gør opmærksom på at vores priser og leveringstider ændrer sig, når du bestiller til udlandet. Herunder kan du se hvordan vores priser og leveringen til udlandet hænger sammen.

Levering til Norge:
Du skal være opmærksom på at hvis du bestiller til Norge, så kan din pakke blive pålagt told. Ved afsendelse til Norge er moms og eventuelle tollavgifter kundens ansvar.

Destination Pris Leveringstid Tracking
Færøerne 400,- DKK 7-14 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Grønland 400,- 17-31 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Sverige 99,- 1-6 hverdage Med tracking når muligt
Norge 400,- 2-7 hverdage + Evt. toldbehandling Med tracking når muligt
Finland 99,- 2-6 hverdage Med tracking når muligt

Returnering

Køb hos Highvibe.dk kan du fortryde i op til 14 dage efter, du har modtaget varen. Varen skal sendes tilbage til os, hvorefter du får pengene tilbage for dit køb. Transporten af varen retur til os, skal du selv betale for. Varen skal fremstå som ny, når du sender retur,

Kundeservice

Vi besvarer alle mails indenfor 24 timer fra vi har modtaget din henvendelse – og ofte langt hurtigere end det.
Vores kundeservice sidder klar alle hverdage, og vi bestræber os på at svare på alle henvendelser så hurtigt som overhovedet muligt.

Highvibe.dk
Vestervangsparken 2
8981 Spentrup
support@highvibe.dk

Tlf.: 2286 1315

FAQ

Leverer i til udlandet?

Vi leverer også gerne til udlandet og gør opmærksom på, at vores priser og leveringstider ændrer sig, når du bestiller til udlandet.

Er produktet på lager?

Du kan se på hver produktside, om vi har produktet på lager eller på fjernlager. Ønsker du at få at vide, hvornår det igen kommer på lager, kan du sende en mail til vores kundeservice, så vil vi undersøge det med det samme og vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Der mangler et produkt i min ordre?

Mangler der noget i din ordre, så beklager vi naturligvis mange gange! Vi er heldigvis kun mennesker og af til laver vores dygtige pakkeriansatte altså en fejl.

Men bare rolig:

Der er højest sandsynligt blot tale om en pakkefejl, og det får vi naturligvis rettet så hurtigt vi kan. Du bedes blot skrive en mail til vores kundeservice og beskrive fejlen – og oplyse dit ordrenummer. Så undersøger vi sagen og få eftersendt den manglende vare hurtigst muligt, hvis der er tale om en pakkefejl.

SÅDAN GØR DU:
Skriv en e-mail til support@highvibe.dk.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Din fortrydelsesret løber fra det tidspunkt, du modtager varen.

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, har du 14 dages fortrydelsesret. Det vil sige, at du til enhver tid kan returnere dit køb inden for 14 dage fra den dato, hvor du har givet meddelelse om, at du vil fortryde dit køb. Som forbruger har du ret til at teste din vare på almindelig vis – ligesom du ville gøre i en butik – og stadig have mulighed for at returnere varen. Du betaler selv for returporto af din pakke.

Returadresse
Highvibe
Vestervangsparken 2
8981 Spentrup
Kontakt os altid inden du sender en vare retur på hello@highvibe.dk

Har du taget din vare i brug, kan du altså stadig fortryde dit køb. Dog med det meget væsentlige forbehold, at du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at teste den på almindelig vis. Det betyder, at en evt. værdiforringelse bliver fratrukket det beløb, vi refunderer til dig. Værdiforringelsen beror på en konkret vurdering hos os fra sag til sag, hvorvidt varen er forringet og i givet fald hvor meget.

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Du mister derfor din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, der af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Kan jeg tilføje varer til min ordre?

Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer til din ordre.

I praksis er dette fordi din betaling er “låst” på det beløb du godkendte da du tastede dine kortoplysninger – og vi kan umuligt hæve mere end dette beløb.

Din betaling er altså sikret igennem NETS, så vi kan aldrig hæve mere end du oprindeligt bestilte for. Det er din sikkerhed som er i højsædet ved os.

Vi kan dog i nogle tilfælde nå at annullere din ordre (hvis den ikke allerede er sendt), og så kan du lægge en ny ordre med den ekstra vare.

Kontakt vores kundeservice og forhør dig, om vi kan nå at få annulleret din ordre.

Hvornår får jeg min ordre?

Vi bestræber os altid på at sende så hurtigt som overhovedet muligt. Vi får varer fra vores leverandører alle hverdage, og da vi er selv lagerførende inden for de fleste produkter, som vi sælger på Helsebixen, kan vi levere rigtig hurtigt.

Ved langt de fleste ordrer (faktisk 98,2%), kan vi holde en leveringstid på 1-3 hverdage (weekender dog undtaget).

I sjældne tilfælde kan et produkt dog være i restordre ved vores leverandører. I dette tilfælde vil vi tage kontakt til dig vedr. ny levering.

Jeg har oplyst forkert navn/adresse?

Hvis du er kommet til at indtaste ufuldstændige leveringsoplysninger – og det sker altså ret så ofte – så beder vi dig hurtigst muligt at skrive til os.

Du skal blot oplyse dit ordrenummer og de korrekte oplysninger og hvis ordren ikke er printet og pakket endnu, så kan vi hurtigst muligt rette fejlen og få sendt din ordre afsted til dig.

Skulle ordren være sendt afsted med forkert navn er vi nødt til at vente på at den kommer tilbage fra GLS og så gensender vi med den nye og korrekte adresse.

SÅDAN GØR DU:

Skynd dig at skrive til os på support@highvibe.dk så vi kan få rettet adressen hurtigst muligt. Det er menneskeligt at fejl og mange har gjort det før dig 🙂

Hvor er min ordrebekræftelse?

Ordrebekræftelser har desværre en tendens til at havne i dit SPAM-filter så prøv altid at kigge der først.

Dit SPAM-filter kan også hedde ‘Uønsket Post’ eller ‘Reklame’, alt afhængig af dit mailsystem.

Det sker heldigvis sjældent, at vores system ikke får afsendt en ordrebekræftelse til den mailadresse du har oplyst ved placeringen af din ordre – og faktisk er det tit blot fordi du er kommet til at taste din e-mail adresse forkert 🙂

Ønsker du en bekræftelse af, at din ordre er gået igennem, skal du bare sende en mail hvor du oplyser dit fulde navn samt hvilken mailadresse du har registreret dig med, hos highvibe.dk

Vi vil undersøge om ordren er gået igennem og vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Kan jeg annulerer min ordre?

Ønsker du at annullere din ordre, kan det sagtens lade sig gøre.

Skriv til support@highvibe.dk for at annullere din bestilling.

Husk altid at oplyse dit ordrenummer, når du henvender dig til kundeservice, så kan vi hurtigere hjælpe dig.

Jeg nåede ikke at annullere min ordre, inden den blev sendt – hvad gør jeg nu?
Når du ikke at annullere din ordre, inden vi afsender den fra vores lager, eller fortryder du dit køb efter ordren er afsendt, kan du stadig nå at annullere købet.

Så skal du blot nægte at modtage pakken fra GLS eller selv returnere pakken til os. Se mere under ”Returnering” og send aldrig pakken retur uden at have skrevet med os først.

Bemærk venligst at nogle gange kan der være en ventetid på 3-6 hverdage, før pengene står på din konto igen.

Jeg har ikke modtaget min bestilling - Hvad gør jer?

Hos Highvibe.dk sender vi størstedelen af vores pakker inden for 1-3 hverdage. Hvis du mod forventning ikke har modtaget din levering inden for 5 hverdage, kan du hurtigt tjekke, hvorfor din pakke lader vente på sig.

1. Start med at se status på din pakke hos GLS – Klik her

2. Skriv til support@highvibe.dk

Hvordan laver jeg en reklamation?

– Du har naturligvis to års reklamationsret, som gælder fra den dag du modtager dine varer.

Vi henviser lige for en god ordens skyld til vores handelsbetingelser

I praksis er det dog ikke så langhåret som juraen gør det til.

– Du kan enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. (Forudsat at reklamationen er berettiget, naturligvis)

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest op til to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af holdbarhedsperioden. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til vores kundeservice – og det er du jo allerede i gang med.

Sådan gør du: 

Du skal blot sende en e-mail til vores kundeservice og beskrive problemet. Sørg for at oplyse det pågældende ordrenr. og hvilken vare det drejer sig om i mailen.

Jo mere info vi kan få på forhånd, jo hurtigere kan vi hjælpe dig.

Vigtigt:
Send ikke noget retur til os før du har skrevet med os. Vi kan ofte hjælpe hurtigere og bedre end du tror 🙂

Highvibe.dk

Vestervangsparken 2
8981, Spentrup

22861315
Hello@highvibe.dk

Send mig en besked

9 + 15 =

Pin It on Pinterest